فیلم «اخلاقتو خوب کن۲»در برزیل کلید می خورد
 
درباره وبلاگ


ممنونم که به وبلاگ من سر زدید.لطفا به من نظر بدهید و در بهتر کردن وبلاگ به من کمک کنید.لطفا لینک وبلاگ من رو داخل وب تون بزارین و به منم بگین تا لینکتون رو داخل وبلاگم بزارم.
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 77339
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

گن لاغری زنانهساعت مچیساعت مردانه کاسیودانلود اهنگ جدید - دانلود اهنگتبادل لینک

دانلود کده2000
اندروید/سیمبین/جاوا/فیلم/بازی/نرم افزار/تم

اما گاهی ضرورت ایجاب می کندکه کاردرآن کشورساخته شود البته ناگفته نماندوقتی فیلمی درکشور دیگری کلید میخورد مفاهیمی چون سوژه قصه، نگاه فیلمساز، نتیجه آن فیلم وشرایط کاردرآن کشور نیز درنظرگرفته می شود، در ابتدای گفتگویمان جای دارد خاطره ای را برایتان تعریف کنم .سال ۱۳۷۶ به کشور آلمان برای خرید یک وسیله خاص فیلمبرداری سفر کردیم که در آن شرکت پیانویی بود که وقتی داشتم آن را با یکی از قطعات آقای جواد معروفی امتحان می کردم آنهایی که انجا بودند از من پرسیدند مگر در ایران هم ساز وجود دارد؟اگر کلی تربخواهم بگویم بعضی ازآنها تصورشان این بود که در شهرهای چون ایران ساز وجود دارد.

 

.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب